کولرگازی ۱۲۰۰۰پرتابل ایوولی EVPR-12K-PO (2024)

25,000,000 تومان

  • 12 ماه خدمات پس از فروش
  • مشاوره رایگان
  • دارای شناسه کالا و کد رهگیری سامانه جامع تجارت
  • پرتاب باد قوی
  • دارای دودکش برای خروجی هوا
  • زاویه ی مناسب برای پرتاب باد
10% تخفیف برای این محصول

کولرگازی پرتابل ایوولی 12000 (2024)

کولر گازی پرتابل ایوولی ۱۲هزار مدل ۲۰۲۴ جزو قدرتمندترین مدل های پرتابل به حساب می‌آید. این مدل با برطرف کردن معایب نسل های قبل توانسته بهترین کیفیت تهویه مطبوع و داکت اسپلیت را ارائه نماید. این مدل با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد که در هیچ یک از برندهای پرتابل بازار دیده نمی‌شود توانسته به سرعت جای خود را در میان مشتریان باز کند.

پروانه فن کولر گازی پرتابل ایوولی EVPR-12K-PO

نسل جدید کولر گازی پرتابل ایولی دارای پروانه فن بزرگ و پرقدرت است. این ویژگی سبب می‌شود قدرت پرتاب باد بسیار افزایش داشته و توزیع هوای مناسب تری داشته باشیم. در نسل قبل از پرتابل ایوولی پروانه فن به صورت حلزونی بود که سبب می‌شد میزان پرتاب باد قابل قبول نباشد، اما در نسل جدید پروانه فن همانند کولر گازی دیواری تعبیه شده و میزان پرتاب باد دستگاه تا ۷متر نیز می‌رسد. این ویژگی فوق العاده کمک چشمگیری به جابجایی هوا می‌کند.

خروجی هوای کولر گازی پرتابل ایوولی نسل ۲۰۲۴

یکی از معضلات این دستگاه‌ها، اتصال دودکش به دستگاه است. در کولر گازی پرتابل نسل جدید این مشکل به طور کلی رفع شده و دودکش خروجی باد به طور استاندارد بر روی دستگاه متصل گردیده و این قابلیت سبب شده تا علاوه بر جلوگیری از ورود باد گرم از دستگاه به محیط قابلیت خروج باد در همه جهات به راحتی فراهم گردیده است.

تغییر زاویه پرتاب باد کولر گازی پرتابل ایوولی

در نسل های قدیم کولرگازی پرتابل ایوولی خروجی پرتاب باد به صورت کاملا صاف بر روی دستگاه قرار داشت. در نسل جدید اما تدابیر خاصی به جهت کنترل خروجی هوا در نظر گرفته شده است. در نسل ۲۰۲۴ کولرگازی پرتابل زاویه خروجی پرتاب باد از حالت کاملا صاف به صورت مایل در آمده و سبب شده تا توزیع هوای مناسب تری داشته باشیم.

پمپ درین و نمایشگر خروجی آب در کولر گازی پرتابل ایوولی

در کولرهای نسل جدید جهت خروجی آب از یک شناور و همچنین پمپ تخلبه آب استفاده شده است. در صورتی که مخزن خروجی آب پر شود توسط یک شناور و یا به اصطلاح فلوتر این هشدار به کاربر داده شده که خروجی آب دستگاه را تخلیه نماید. در صورت عدم تخلیه آب اجازه ادامه کار به دستگاه داده نمی‌شود.

نویز کنترل و صدای کولر گازی پرتابل ایوولی

یکی از کاربردی ترین ویژگی های کولرگازی پرتابل ایوولی مدل po آن است که فشار دادن دکمه مربوط به کاهش نویز میزان صدا و لرزش به طور قابل قبولی کاهش یافته و تا ۵۰درصد حالت عادی کاهش می‌یابد. این ویژگی یکی از عیوب مهم کولر گازی های پرتابل را رفع می‌نماید. از این قابلیت در اتاق خواب و محل هایی که به سکونت بیشتر نیاز است استفاده می‌شود. ویژگی کاهش نویز در هیچ یک از مدل های قبلی کولرگازی پرتابل ایولی و یا سایر برندها دیده نمی‌شود.

کنترل و سایر متعلقات کولر گازی پرتابل ایوولی نسل ۲۰۲۴

یکی دیگر از محاسن کولرگازی پرتابل ایوولی مدل po سری ۲۰۲۴ آن است که کلیه متعلقات دستگاه از قبیل دودکش، نوار درز گیر، شیلنگ درین، درپوش خروجی باد، حفاظ نصب خروجی باد به همراه ریموت کنترل هوشمند در داخل پکیج دستگاه قرار داشته و خریدار با خیال راحت می‌تواند از دستگاه استفاده نماید.

کلاس آب و هوایی

T1

جریان سرمایشی

۶A

ظرفیت سرمایشی

۱۱۶۰۰ btu

راندمان سرمایشی

8.87 EER

ظرفیت گرمایشی

۹۹۵۳ btu

جریان گرمایشی

۴.۵ A

راندمان گرمایشی

۲.۶ A

نوع کمپرسور

روتاری

نوع مبرد

R290

وزن دستگاه

۳۳kg

ولتاژ ورودی

۲۲۰ولت ۵۰هرتز

ظرفیت

12000

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی ۱۲۰۰۰پرتابل ایوولی EVPR-12K-PO (2024)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *