نمایندگی ایوولی در گرگان

نمایندگی ایوولی در گرگان; شهر گرگان در شمال ایران واقع شده و دارای آب وهوای معتدل و مرطوب میباشد. این شهر به دلیل داشتن آب و هوای مناسب دارای جمعیت نسبتا بالایی است. همچنین وجود مراکز بزرگ کشاورزی و دامداری سبب شده، این شهر به عنوان یک شهر مهاجر پذیر شناخته شود. شهر گرگان به دلیل داشتن آب وهوای مرطوب، شاهد گرمای آزار دهنده ای هستیم. همین دلیل سبب میشود استفاده از کولرگازی یکی از الزامات این شهر به حساب بیاید. در گرگان میتواند یکی از بهترین گزینه ها خرید کولرگازی ایوولی باشد، زیرا علاوه بر داشتن کیفیت ساخت بالا دارای قیمت و خدمات مناسب است.

جهت مطالعه و مقایسه کولرگازی ایوولی و ایران رادیاتور کلیک کنید.

بهترین مدل کولرگازی ایوولی از دیدگاه نمایندگی شهر گرگان

از آنجایی که سیستم های تهویه مطبوع ایوولی دارای تنوع بالایی است ،لذا انتخاب کولرگازی مناسب برای هرشهر یکی از اصول اولیه جهت خرید کولرگازی است. بهترین مدل کولرگازی ایوولی از دیدگاه نمایندگی گرگان عبارتند از:

1-کولرگازی ۲۴هزار سرد و گرم ایوولی مدل md1s

2-کولرگازی ۱۲ هزار ایوولی مدل md1

3-کولرگازی ایستاده ایوولی مدل md

خرید اقساطی کولرگازی ایوولی در شهر گرگان با شرایط ویژه

نمایندگی ایوولی در گرگان

آدرس نمایندگی ایوولی در گرگان

کولرگازی ایوولی در سراسر ایران دارای نمایندگی نصب وخدمات میباشد .جهت خرید کولرگازی ایوولی در شهر گرگان ذکر این نکته لازم است که در حال حاضر نمایندگی فروش محصولات ایوولی صرفادر شهر تهران بوده و در شهرستانها فاقد نمایندگی حضوری میباشد .از آنجایی که ارسال محصولات ایوولی در سراسر ایران رایگان میباشد،افرادی که قصد خرید کولرگازی ایوولی در شهر گرگان را دارند میتوانند از سایت رسمی ایوولی خرید خود را انجام داده و این محصول را درب منزل تحویل بگیرند .آدرس نمایندگی مرکزی ایوولی در تهران نبش چهارراه سرچشمه پ۷۱۵ میباشد .درصورتی که قصد خرید حضوری دارید میتوانید به ادرس فوق مراجعه نمایید.

شماره نمایندگی ایوولی در شهر گرگان

از آنجایی که شرکت ایوولی در حال حاضر فقط درتهران نمایندگی فروش دارد،در صورتی که قصد خرید تلفنی از نمایندگی ایوولی را دارید میتوانیدبا شماره تلفن ۳۳۵۵۴۰۰۴-۰۲۱تماس حاصل نموده و خرید خود را انجام دهید.

 

خدمات و پشتیبانی نمایندگی ایوولی در گرگان

کولرگازی ایوولی دارای ۵سال ضمانت بی قید وشرط کمپرسور و یک سال ضمانت قطعات میباشد .همچنین اجرت نصب وارسال کولرگازی ایوولی در سراسر ایران رایگان بوده و هیچ هزینه ای بابت اجرت نصب از مشتری گرفته نمیشود .لازم بذکر است کلیه لوازم و مصالح مصرفی و اضافی ازقبیل لوله ،شارژ مازاد ،کابل اضافی،جوشکاری مسی و شستشوی سیکل ووکیوم و…طبق تعرفه از مشتری اخذ خواهد شد .

برای مشاهده و خرید کولرگازی داکت اسپیلت وارد شوید.

ویژگی کولرگازی ایوولی چیست؟

کولرگازی ایوولی دارای طراحی و دیزاین کشور ایتالیاست و تنها برند میان رده ای است که دارای استاندارد اروپایی بوده و اجازه فروش در بازار اروپا را دارد. این برند در زمینه تولید انواع لوازم خانگی مشغول به تولید بوده و دارای تنوع قابل قبولی نیز هست. از جمله تولیدات کارخانه ایوولی میتوان به اتو و سشوار ایوولی، تلوزیون ایوولی، کولرگازی و داکت اسپلیت ایوولی، تصفیه هوا ایوولی، لباسشویی و ظرفشویی ایوولی اشاره نمود.

این برند با دارا بودن کیفیت عالی، هم پا با برندهای مطرح در حال تولید لوازم خانگی با کیفیت است. از برجسته ترین تولیدات کارخانه ایوولی میتوان به کولرگازی و داکت اسپلیت ایوولی اشاره نمود که به لحاظ کیفیت و نوع مونتاژ شانه به شانه با برندهای پرچمدار نظیر گری و الجی رقابت میکند. از دیگر ویژگی کولرگازی ایوولی میتوان به داشتن قیمت مناسب و خدمات و پشنیبانی خوب اشاره نمود.

 

دیدگاه ها
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *